Hello! it's me... softone

Call for support + 12 345 678

Solutii de Comunicare pentru Sanatate

Avaya IP Office ofera capabilitati de comunicare pentru sanatate care intampina urmatoarele nevoi:  

-Mentine cu usurinta doctorii in contact;

-Economideste timp si bani;

-Imparte procedurile administrative;

Comunicatii care imbunatatesc practica Dvs.

Nicio alta profesie in afara de cea din sanatate  nu are nevoie de comunicatii instante, intotdeauna functionale  si de incredere.  Doctorii si celelalte cadre  care sunt de garda trebuie sa fie accesibili,intarzierile sunt  inacceptabile.

Cu toate ca accesibilitatea este o functie importanta, in comunicatiile de astazi sistemele pot face  mult mai mult.
Cresterea costurilor in sanatate pot fi tinute sub control, punand accent tot mai mare pe tehnologie cum ar fi inregistrari electronice medicale  sau o mai mare competitivitate intre furnizori, precum si invesitiile in sisteme de comunicatii corecte. Toate acestea la un loc reflecta o decizie inteligenta al factorilor de conducere.

Selectand cu intelepciune, operatorii din sanatate pot sa-si simplifice dramatic procedurile administrative,   reducand costurile  si cresc totodata satisfactia pacientilor.

Avaya lucreaza cu operatori de sanatate la nivel global ajutandu-i sa beneficieze de avantajele sistemului de comunicatii  Avaya IP Office:  o solutie unica si compacta  care a fost proiectata  sa intampine nevoile de astazi   al unitatilor mici si medii.

Daca sunteti pregatit de a beneficia de avantajele pana la nivelul de asistenta medicala pentru pacient, intre timp ce se reduc costurile, bazati-va pe Avaya IP Office ca sa va ofere uneltele necesare succesului  Dvs.

DESCARCA BROSURA AVAYA IN SANATATE

IP Office: Simplificand Comunicatiile

Cautare fise medicale: Cu IP Office, cand un pacient cheama, apare  in mod automat un ecran de tip “pop up” cu informatii despre acesta. Personalul Dvs. de suport poate sa vada date detailate despre pacient si astfel poate sa raspunda la intrebari de rutina care nu necesita implicarea unui doctor, astfel salvandu-se timp si bani: reducand timpul pierdut pe telefon si cu cautarea fiselor cu doar 30 de minute pe zi se pot economisi sute de ore de lucru pe an.

Comunicatii pentru munca la domiciliu:  Doctorii deseori lucreaza de-acasa si se practica din ce in ce mai des relatiile de munca bazate pe  contracte individuale si/sau  pe politici formale de munca la domiciliu pentru personalul de birou – aceasta este o modalitate foarte buna de a profita de ajutor calificat part-time. Deoarece este un sistem bazat pe IP, solutia Avaya permite  o configurare usoara al unui birou la domiciliu cu un telefon IP  sau un SoftPhone instalat pe un PC care ofera toate capacitatile de tratare al unui apel la fel ca si al unei persoane care lucreaza la birou.

Simplifica comunicatiile intre birouri: Pentru personalul care lucreaza in mai multe locuri, pentru  cadrele profesionale din sanatate care verifica pacientii in diferite cabinete in diferite zile, pot utiliza un singur sistem IP Office sa manipuleze toate locatiile ca si cum ar fi una singura.  
IP Office va permite managementul intregului sistem cum ar fi reglajele telefoanelor, alocarea interioarelor, etc. de la o singura locatie folosind o interfata Windows. Puteti gestiona resursele de apelare, dirijand acestea catre persoane  calificate si de-asemenea puteti la fel de bine sa divideti si sistemul de mesagerie in toate locatiile Dvs.

Programarea pacientilor: IP Office va poate ajuta in exersarea profesiei prin maximizarea programarilor oferind un mod simplu de contactare si confirmare al programarii pacientilor. “Lipsa de afisare” (evidenta programarilor) aduce ca rezultat pierderi de venituri pentru personal dar si o intarziere in desfasurarea actului medical fata de pacienti. Chiar si o mica pierdere in evidenta programarilor genereaza pierderi de mii de euro, automatizarea nu ocupa inutil personalul prin realizarea apelurilor manual. IP office cu optiunea auto confirmare al intalnirilor poate apela in mod automat pacientii programati si le transmite un mesaj preinregistrat de reamintire al rezervarii consultatiei cu optiuni de confirmare, anulare sau reprogramare.

“disponibilitate oriunde”: Din cauza ca personalul medical este deseori departe de birourile proprii, contactarea lor chiar si prin telefoane celulare poate duce la apelari  nesfarsite  si la o confuzie permanenta a numarului care trebuie utilizat. Avaya IP Office poate sa elimine aceasta problema prin alocarea tuturora al unui singur numar,mai precis  numarul Dvs. de serviciu  Cand apelul este directionat catre un interior IP Office,  aceste va trensmite automat apelul catre mobil, acasa sau ctre un alt telefon utilizat de catre presoana respective. Doctorii pot sa-si afiseze apelurile fara importanta, sa-si verifice mesageria vocala, e-mailurile si faxurile toate impreuna. Dat fiind faptul ca toate apelurile trec prin numarul principal de birou si nu prin numerele personale, acest lucru ofera o imagine mult mai profesionala.

Optiuni Flexibile Pentru Sanatate

“Am nevoie doar de comunicatii de baza.”

Editia Esentiala

doctor avaya essential editionVa ajuta sa tineti costurile mici si sa aveti acces la toate capabilitatile de comunicatii si apelare  esentiale. Editia IP Office Esentiala este  varianta  ideala de start pentru  activitatea Dvs. in sanatate.

Ce anume are inclus: Tot “ceea ce trebuie”  pentru activitatea Dvs. (distribuirea apelurilor, identificare apelant, asteptare/ conferinta/ transfer, mesagerie vocala) plus o mare varietate dintre diferite modele de aparate telefonice Avaya.

Atunci cand credeti sunteti gata, puteti sa migrati la Editia Preferata.

“Vreau ca personalul sa fie mai professional si mai responsabil.”

Editia Preferata

doctori avaya ip office preffered editionBeneficiati de capabilitati de comunicare care va permite sa va desfasurati activitatea zilnica  de la un inalt nivel.....

Ce anume este inclus: Capacitati de distributie al apelurilor si de mesagerie vocala de zece ori mai multe decat in Editia Esentiala plus serviciu automat de solicitare   (timp in asteptare, anunturi medicale, etc.) sau ca si  inregistrarea apelurilor necesar pentru fisierele pacientilor care poate indica cat de bine sunt acestia tratati telefonic.

“Dat-mi instrumente ca sa servesc clientii mai eficient.

Editia Avansata

IP office advanced editionEste destinata pentru serviciile medicale  care considera ca relatia cu clientii trebuie serios tratata si doresc sa fie cei mai buni. Cu Editia Preferata aveti acces la tot, inclusiv la unelte pentru managementul centrului de asistenta telefonica.

Ce anume este inclus:  Optiuni automatizate de  self-service pentru oferirea de directii, actualizari de intalniri consultatii si multe altele. Serviciile automatizate va reamintesc  cand anumite servicii ajung la un prag definit  (ex.,  timp de asteptare,  apel in asteptare) si care dintre acestea au fost depasite. Optiunile avansate ale apelurilor inregistrate va ajuta la identificarea si rezolvarea rapida a problemelor.

 

 

 

 

Solutii de telemedicina bazate pe comunicarea video